Knihy | Pohádkové divadlo Šípková Růženka

by - srpna 20, 2018


Protože bylo děsný horko a mně přišlo skoro sebevražedné chodit na výlety, které jsem nám vymyslela, trávili jsme ten parný čas převážně u vody. Takže pro vás dneska nemám další výlet, ale typ na zábavu doma na horší časy nebo třeba k té vodě, i když to asi zas za rok..


Na Pohádkové divadlo od Svojky jsem narazila náhodnou v Levných knihách za pár korun. Zaujalo mě svou vizuální stránkou, příjemně namalované postavičky, dokonce i vstupenky do divadla, vše nasvědčovalo tomu, že bysme si doma mohli užít prima zábavu.


Svojka nabízí tři varianty. Šípkovou Růženku, Karkulku a Perníkovou chaloupku. Já prvně sáhla po Karkulce, jelikož byla u nás aktuální, pořád se zpívala Svěrákova verze, ale nakonec ještě čeká na svou příležitost, jelikož holky objevily Růženku a nezbývalo než se do ní pustit a složit si jí.


Celé divadlo je na pevnějším lesklém papíře. Koupíte ho poskládané jako sešit, jehož desky vlastně tvoří základ. Na dalších listech jsou protlačené figurky, které je potřeba opatrně vytrhat.



Nechybí ani kulisy, aby se dala měnit scéna za scénou a jak jsem psala, na konci vás čeká celkem dost vstupenek pro velké publikum. ☺


A vlastně jsem zapomněla, že máte k dispozici i kartičky s daným příběhem.


Divadlo není těžké sestavit, je k němu jednoduchý návod, ale jak se sestavením, tak s vytrháváním figurek, jsem holkám radši pomohla. My jsme si k hraní pustili Šípkovou Růženku od pana Svěráka, ať umíme i něco jiného než Karkulku a veselé se hrálo.


You May Also Like

0 komentářů