Výlet | s Geofun na Vítkův hrádek

by - července 20, 2018

já umím taky hvězdu 😁


Na další výlet jsem se nechala inspirovala aplikací Geofun. Podle mapy jsem si vytipovala cestu na Vítkův hrádek hledat ukradený poklad s loupežníkem Babra Bublou.

Geofun

Geofun jsou geolokační výletní hry s mobilem inspirované geocachingem, jen tu vás cestou provází příběh, který pobaví, vzdělá a dovede k cíli. Stačí si stáhnout do mobilu aplikaci, zaregistrovat se, na mapě si najít místo, které byste rádi navštívili, hru si stáhnout a pak se vydat k bodu, kde hra začíná.

 


Tam vás navede gps souřadnice. Šikovné je, že vám je nabídnut rovnou odkaz na mapy, takže nemusíte složitě souřadnice kopírovat nebo přepisovat, jako je to u oveček. V aplikaci se dozvíte faktory, které uvádí jak je trasa složitá fyzicky, mentálně, zda se pobavíte nebo jak je to trapné. Zároveň vás upozorní na možná nebezpečí, jestli jí zdoláte s kočárkem, psem ap., jak je časově náročná, co můžete očekávat (pěkný výhled, pohádková hra, hraje se v lese...). Takže si uděláte nějakou představu a můžete vyrazit.

Ukradený poklad s Babrou Bublou

Pojď s Babrou Bublou vykopat poklad ukrývající se někde na Vítkově hrádku.... láká k výletu úvod do této hry. Nás gps souřadnice dovedla k rozcestníku Svatý Tomáš, kde se aplikace spustila a představil se nám loupežník Babra Bubla, který si hned vyzkoušel naši pozornost a rychlost! Tak bacha na to, my to totiž nestihli. 😁 Nebudu vám přesně prozrazovat jeho otázky během naší cesty, ať máte větší motivaci k procházce. Tato trasa není nijak dlouhá ani složitá. Vede do mírného kopce a cestou je dost kamenů, tak to s kočárkem půjde asi ztuha.

cestou nahoru na Vítkův kámen


Celý výletík mi podle map vyšel na 1,3 km, takže i menší děti by neměli mít problém s pěší chůzí. Když dojdete na vrchol, jste navedeni Babra Bublou dovnitř do hrádku, kde se vybírá vstupné, abyste se mohli podívat na ochoz a porozhlédnout se po pokladu pořádně shora.

parádní výhled


Co mě velmi překvapilo byla ukrytá hospůdka uvnitř a moc milý personál. A kdo tam půjdete, napište mi prosím, jak vás uvnitř uvítali. 😀

hospůdka


My jsme se potom na chvilku zatoulali hledat kešku, kterou jsme teda nakonec nenašli a radši šli odnést truhlu s pokladem tam, kam nás Babra Bubla poslal a kde hra skončila. Ráda bych vás upozornila na to, že celá hra, truhla i poklad jsou virtuální, o čemž jsem neměla žádnou představu, takže jsem byla zklamaná (a nejen já, ale i děti), že vše je jen opravdu v rámci mobilu. Ono je to vcelku logické a nemám to nikomu za zlé 😃


My jsme situaci zachránili ukrytím kinderek, které děti náhodou objevily a Babra Bubla se stal kouzelným duchem 😁 Na závěr výletu jsme si všichni za odměnu ugrilovali buřty, děti si pohrály v přírodě a mohli jsme v klidu odjet domů.


Užitečné informace:


Není vhodné s kočárkem

1.7. - 31.8. otevřeno: 
po-ne: 10-18

Vstupné: 
dospělí 60 Kč
děti 30Kč

GPS: 48°38'29.010"N, 14°6'18.337"E (parkoviště)


You May Also Like

0 komentářů